ROC AMSTERDAM-ZUID
KENNISSESSIE
De vraag:
“We willen vanuit verschillende doelgroepen expertise en kennis verzamelen m.b.t. een nieuw digitaal initiatief voor onze MBO-studenten.”
De aanpak:
In twee teams liet ik mensen als een carroussel langs verschillende thema’s en invalshoeken lopen. Doel was verzamelen van eerste ideeën, expertise en ervaring, en het op gang brengen van gesprek. De kennis werd geconvergeerd (gebundeld en samengevat) in twee sprekende persona’s die de teams aan elkaar presenteerden, en daarmee borgden en deelden.
Andere klantcases
Brainstorm voor ’n sportief campagneconcept
TrainMore
De vraag: “We zoeken een nieuw concept voor onze campagne. We hebben originele ideeën nodig!”
Masterclass: The Future of Storytelling
Prix Europe in Helsinki
De vraag: “Verzorg een masterclass voor de tv-industrie over de toekomst van storytelling.”
Workshop: Ontdek je identiteitsverhaal
Stichting MRK
De vraag: “Wil jij op de landelijke dag voor MRK ‘iets met storytelling doen’ voor deze vrouwen?”