Breitner Academie Amsterdam
NIEUWE identiteit: HANDEN & VOETEN!
De vraag
De vraag: “We hebben nu een nieuwe visuele identiteit en naam, help ons deze identiteit handen en voeten te geven.”
Aanpak
Samen met brand strategist Cecilia Martin (Lava Design), die deze sessie en de re-brand organiseerde, begeleidde ik het team van docenten en medewerkers in hun zoektocht naar een gedragen invulling van de (nieuwe) identiteit van Breitner Academie. Middels visuele oefeningen werd de overlap tussen medewerkers en de invulling duidelijk. De resultaten werden door LAVA gebundeld in een mooi vormgegeven ‘brand book’.
Andere klantcases
Brainstorm voor ’n sportief campagneconcept
TrainMore
De vraag: “We zoeken een nieuw concept voor onze campagne. We hebben originele ideeën nodig!”
Masterclass: The Future of Storytelling
Prix Europe in Helsinki
De vraag: “Verzorg een masterclass voor de tv-industrie over de toekomst van storytelling.”
Workshop: Ontdek je identiteitsverhaal
Stichting MRK
De vraag: “Wil jij op de landelijke dag voor MRK ‘iets met storytelling doen’ voor deze vrouwen?”


