MUSEUMKIDS
WORKSHOP PERSONA’S MAKEN
De vraag:
“Hoe kunnen wij al onze doelgroepkennis nóg beter tot uiting brengen door middel van persona’s?”
De aanpak:
Bij persona’s is het belangrijk te weten wat iemands diepere verlangen of behoefte is, en ook waar zijn of haar pijnpunten liggen. Als je dit weet, ben je nog beter in staat om passende marketingboodschappen te formuleren of nieuwe producten of diensten te ontwikkelen. Een persona is een levendige visualisatie van je ijkpersoon. Voor het creëren van de persona’s gebruikten we in deze workshop zowel kwalitatieve als kwantitatieve data.
Als afsluiting presenteerden de deelnemers op animerende wijze zijn of haar persona, waardoor de doelgroepen van MuseumKids echt tot leven kwamen!
Andere klantcases
Brainstorm voor ’n sportief campagneconcept
TrainMore
De vraag: “We zoeken een nieuw concept voor onze campagne. We hebben originele ideeën nodig!”
Masterclass: The Future of Storytelling
Prix Europe in Helsinki
De vraag: “Verzorg een masterclass voor de tv-industrie over de toekomst van storytelling.”
Workshop: Ontdek je identiteitsverhaal
Stichting MRK
De vraag: “Wil jij op de landelijke dag voor MRK ‘iets met storytelling doen’ voor deze vrouwen?”