TEAMSESSIE

BRAINSTORM ALS EEN EXPERT!

Ontdek hoe je als team in minder tijd tot betere ideeën én selectie komt.

Maak van je volgende brainstorm ’n succes!

Mensen rondom een tafel zetten, post-its klaarleggen en hopen dat er een goed idee wordt bedacht heet geen brainstormen, dat heet sparren.

Het grootste misverstand rondom brainstormen is dat het weinig oplevert en/of fluffy is. Dat is zonde, want met de juiste, formele processtappen, mindset én technieken eindig je echt met relevante output waar ieder teamlid enthousiast over is!

Maar, hoe kom je nu tot die nieuwe invalshoeken? Hoe benut je de creatieve kracht van elk groepslid en creer je de juiste sfeer? En als je die 91 post-its aan de muur hebt, tja, wat dan?

Nieuwsgierig? Leuk! That’s the spirit 😉

Als je me je vraagstuk deelt, bekijk ik vrijblijvend met je of een brainstorm is wat je gaat helpen!

0643986170 | femke@decreatievewerkvloer.nl

Wat leer je in deze workshop?

In deze actieve workshop leer je kort theorie over het creatieve proces, welke stappen noodzakelijk zijn én de belangrijkste tips & tricks, ervaar je hoe je mensen in de juiste mindset krijgt en oefen je met een reeks laagdrempelige (maar supersterke!) werkvormen om sneller, meer out-of-the-box te denken. Na afloop weet je hoe je de voorwaarden schept om van je volgende brainstormsessie een succes te maken!

Voor wie?

CREATIE | Copy & design, marketing of eventbureaus  – of elk team dat last-minute met originele slogans, campagnes, nieuwe concepten moet komen.

BELEID | Managers, beleidsmakers, innovatietijgers, R&D – of iedereen die geacht wordt (gedragen) oplossingen en passende ideeën te initiëren.

Locatie: In-company of leuke plek in Amsterdam
Maatwerk: We kunnen met een fictieve vraag aan de slag gaan (‘workshop’: gericht op leren) of we gaan aan de slag met een bestaand vraagstuk (‘werksessie’: gericht op relevante, serieuze output).

“Femkes onconventionele aanpak zorgde direct voor een energieke sfeer in de groep en tijdens het proces werden we echt gestimuleerd om out-of-the-box te denken.”

Dit vonden anderen van deze werksessie:

“Femke begeleidde een brainstormsessie voor ideeën voor ons launchevent en follow-up marketing strategieën. Haar onconventionele aanpak zorgde direct voor een energieke sfeer in de groep en tijdens het proces werden we echt gestimuleerd om out-of-the-box te denken. De sessie leverde een flinke hoeveelheid geweldig creatieve en bruikbare ideeën die we samen met ons PR bureau verder konden uitwerken. Een resultaat dat we zonder Femke zeker niet hadden bereikt! Nogmaals dank voor de leuke en enerverende sessie!” Jørgen Berkhof

Business Development, Mr. Wallski

With the different exercises and techniques Femke used, she truly helped to open creativity and at the same time organise the creative ideas into my models. This combined with Femke’s unique approach to it.. was about opening our mindset, widening ideas into a framework that my mind can understand and, (very important!) having a lot of fun for an afternoon.

We came up with a lot of ideas, but the one big thing that came out from it was that one copy line – the one the client now uses as their primary brand tagline. That line would have never happened if we hadn’t done all the process of thinking. It was super simple, that’s why I would recommend it to any organisation.”

Julia Laguarda

Owner, LaGuarda Brand & Marketing Consultancy

Andere workshops

Pin It on Pinterest

Share This