MR. WALLSKI

ideation voor launch van nieuw merk

De vraag:

“Binnenkort lanceren we ons nieuwe merk Mr. Wallski. We zoeken ideeën voor een lanceringscampagne.“

Deze vraag kwam bij mij binnen via PressOnly, een pr-bureau in Amsterdam gericht op sport, mode en lifestyle en waar ik regelmatig mee samenwerk.

De aanpak:

Vanuit de communicatiestrategie filterden we samen de juiste brainstormvraag. De ideationsessie bestond uit een gevarieerde mix van 8 deelnemers en middels verschillende divergentie- en convergentietechnieken kwam de groep tot een grote mix aan ideeën voor de campagne, die het PR-bureau kon uitwerken tot een tastbaar launch event en online content.

Jørgen Berkhof – Business Development Mr. Wallski over de sessie:

“Femke begeleidde een brainstormsessie voor ideeën voor ons launchevent en follow-up marketingstrategieën. Haar onconventionele aanpak zorgde direct voor een energieke sfeer in de groep en tijdens het proces werden we echt gestimluleerd om out-of-the-box te denken. De sessie leverde een flinke hoeveelheid geweldig creatieve en bruikbare ideeën die we samen met ons PR bureau verder konden uitwerken. Een resultaat dat we zonder Femke zeker niet hadden bereikt!”

Andere klantcases

Why-sessie

Samen DOEN
De vraag: “Als MT willen we graag de ‘why’ van onze organisatie helderder krijgen.'”

Lees meer

Pin It on Pinterest

Share This