LaGUARDA CONSULTANCY

2-DAAGSE HEISESSIE

De vraag:

“Ik organiseer een 2-daagse heisesse met het team. Ik wil graag een beeld vormen van waar ons bedrijf staat en nieuwe ideeën voor ons portfolio”

De aanpak:

Na een uitgebreide intake heb ik samen met de opdrachtgever een tweedaags programma opgesteld, waarin we op verschillende niveaus de onderneming doorlichtten. Het programma bestond o.a. uit een visiesessie, onderzoeken merkstrategie en merkpersoonlijkheid, aanscherping van het BMC (business model) een ideationsessie voor nieuwe producten, en een zes-denkhoedensessie. Uiteraard dit afgewisseld met spel en plezier!

Het resultaat was meer overeenstemming en draagvlak in het team op de visie, waar het bedrijf voor staat en naartoe werkt, wat de eerste low hanging fruits en dringende zaken waren om op te pakken (actieplan), en was er een goed gevoel bij de ontwikkelde merkpersoonlijkheid – de merkwaarden van waaruit je je profileert en zaken doet.

Andere klantcases

Why-sessie

Samen DOEN
De vraag: “Als MT willen we graag de ‘why’ van onze organisatie helderder krijgen.'”

Lees meer

Pin It on Pinterest

Share This